Termékeink átvételére többféle fizetési és szállítási mód választható
GLS Futárszolgálat utánvét:
A www.babalesz.hu oldalon megrendelt termékeket a Natural Herbal Kft. (továbbiakban Kft) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj 9985 Ft alatti vásárlás esetén 1290 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.
A megrendelt terméket a GLS 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.
A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még kétszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha egyik alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a Natural Herbal Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
GLS Csomagpont utánvét:
Lehetősége van a csomagot a GLS által megadott, országszerte működő GLS CsomagPontok valamelyikén átvenni. A megrendelés folyamán be tudja állítani, hogy mely GLS CsomagPonton kívánja átvenni csomagját. A GLS CsomagPontos átvétel díja 9985 Ft alatti vásárlás esetén 1290 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.
GLS csomagautomata:
A GLS rendelkezik az egyik legnagyobb csomagautomata hálózattal Magyarországon, mintegy 1300 GLS Automata érhető el országszerte. Átvételi díja 9985 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. Utánvétes rendelés esetén a GLS automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!
FOXPOST csomagautomata:
A FOXPOST egy új, egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban érhető el. A megrendelt termék 3-5 munkanapon belül kerül kiszállításra a vásárló által kiválasztott FOXPOST automatába. A FOXPOST-os átvételi díj 9985 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. FOXPOST automatánál csak bankkártyával tud fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!
Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/
Személyes átvétel telephelyünkön:
Megrendelt csomagját személyesen is átveheti budapesti telephelyünkön.
Címünk: 1116 Budapest, Fehérvári út 132-144. Bay Üzleti és Innovációs Park, földszint 4-es ajtó (a bejárat után jobbra kanyarodva).
Nyitva tartás: hétfőn: 8.00 – 18.00, kedden-szerdán-csütörtökön: 8.30 – 17.00, pénteken: 8.30 – 15:30.
Személyes átvétel esetén négyféle módon tud fizetni:
- Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel előtt kiegyenlíti a termék árát.
- Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizeti a megrendelt termékek árát.
- A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizet.
- A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizet.
Bankkártyás fizetés:
Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatja majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetnie.
Bankkártyás fizetés során a következő típusú bankkártyákat használhatja: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB.
A bankkártyás fizetés során a bankkártyáról leolvasható adatokat kell a K&H Bank fizetőoldalán megadnia, az alábbiak szerint:
1. kártyaszám (a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám)
2. lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
3. érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye)
A fizetés ezek után a fizetem gomb megnyomásával történik meg.
A kártyás vásárlás sikerességéhez szükséges, hogy:
Csak VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro vagy JCB kártyát használjon a fizetéshez.
A számláján legyen mindig a vásárlás értékének megfelelő fedezet.
Pontosan adja meg a kért kártyaadatokat.
Figyeljen arra, hogy kártyája ne legyen lejárva.
A fizetés csak a "Fizetem" ikonra történő kattintással indul el.
Bankkártyás fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását és azok átadását GLS vagy a FoxPost részére, illetve készíti elő a telephelyen való átvételre. A Kft. az összeg beérkezését követően e-mailben értesíti a megrendelőt az online bankkártyás fizetés sikerességéről és az átvétel részleteiről.
Általános rendelkezések:
A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 3-5 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.
A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.
Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 napon belül teheti meg írásban, a hello@babalesz.hu e-mail címre küldve.ű
Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?
Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk az árat és a házhoz szállítási költséget is, ami környező országok esetében kb. 2000-3000 Ft. A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívül nem szállítunk!
Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?
Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!
Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +3670 601 9999 telefonszámon, vagy e-mailben a hello@babalesz.hu címen!
A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.