fbpx
Azt érzékeltük, hogy kerested fel oldalunkat. Tudtad, hogy ebbe az országba is teljesítünk rendeléseket?
Részletek
Loading...

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a kérdéseket, melyeket leggyakrabban intéztek hozzánk.

Személyesen is átvehetőek a készítmények?

A rendelt termékek budapesti központunkban ingyenesen átvehetők. Ehhez a rendelés folyamán válaszd a "Személyes átvétel központunkban" kiszállítási opciót, és ha minden rendelt tétel raktáron van (nem előrendelés vagy készlethiány szerepel mellette a honlapon), a visszaigazoló e-mail után jöhetsz is a csomagodért. (Előrendelhető/készlethiányos termékek esetében, kérlek, érdeklődj ügyfél-szolgálatunkon a raktárkészlet állásáról: 061/203-0039.)

A helyszínen bankkártyával is fizethetsz!

Számos termékünk bioboltokban is megtalálható, illetve Herbaház, Bijó és a Mediline szakáruházakban is, ám a honlapon feltüntetett árainkat csak a www.netamin.hu webáruházból történő rendelés, illetve központunkban történő személyes vásárlás esetén tudjuk garantálni.

Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?

Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk a megvásárolni kívánt termékek árát és a házhoz szállítás költségét is, minden külföldi címre való rendelés emiatt egyéni megbeszélés tárgyát képezi (kivéve a Romániába és Szlovákiába). A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívülre nem szállítunk!

Rendelés Románia és Szlovákia területére

Rendszerünkben már van lehetőség rendelést leadni ezekbe az országokba. A kiszállítás GLS futárszolgálattal történik, a csomag kérhető házhoz szállítással, de van lehetőség GLS csomagautomatában és GLS csomagpontban történő átvételre is. Mindegyik esetben a szállítási költség 2490 Ft, 25.000 Ft felett pedig ingyenes. Csak előre fizetésre van lehetőség, bankkártyával vagy átutalással. A fizetés mindig Forintban a számlavezető bank aktuális napi árfolyama alapján történik.

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

GLS Futárszolgálatos/GLS csomagpontos szállítás esetén: A megrendeléstől számított 2-5 munkanap.
Foxpostos és Packeta szállítás esetén: A megrendeléstől számított 3-5 munkanap.
MPL/MPL Csomagautomata/MPL "Postán maradó" szállítás esetén: A megrendeléstől számított 10 munkanapon belül.

Mennyi a kiszállítási díj?

  • 14900 Ft alatti vásárláskor, GLS futárszolgálattal 1490 Ft, vagy GLS csomagpontra kért szállítási móddal 1290 Ft. GLS csomagautomatába való rendelés szállítási díja 790 Ft. 14900 Ft vásárlási értéktől ez a szállítási mód ingyenes.
  • 14900 Ft alatti vásárláskor, FOXPOST csomagautomatába, valamint Packeta csomagpontra vagy csomagautomatába kért szállítási móddal 890 Ft. 14900 Ft vásárlási értéktől ez a szállítási mód ingyenes.
  • 24900 Ft alatti vásárlás esetén MPL futárszolgálattal 1990 Ft a szállítási költség, 24900 Ft vásárlási értéktől pedig ingyenes.
  • Utánvétes rendelés esetén a szállítási költségen felül 390 Ft utánvétkezelési díjat számítunk fel, ingyenes szállítás esetén az utánvétkezelési díj 0 Ft!
  • Románia és Szlovákia területére egységesen 2490 Ft a kiszállítás házhoz, GLS csomagautomatába és csomagpontra is. 25.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes.

Mi az a kedvezménykód a megrendelés űrlap alján?

A kedvezménykódot a hírlevelünkre feliratkozott vásárlóink tudják használni olyan esetekben, amikor hírlevélben hirdetünk egy akciót. Egyéb esetekben nem kell kitölteni.

Hírlevélre ide kattintva tudsz feliratkozni: > HÍRLEVÉL <

Kuponbeváltásra vonatkozó szabályainkat itt olvashatod:> SZABÁLYOK <

Érdemes feliratkozni hírlevelünkre és csatlakozni Facebook oldalunkhoz, mert így minden akciókról értesülhetsz, valamint egészséges életmóddal kapcsolatos tippeket, híreket kaphatsz első kézből!

Meggondoltam magam vásárlás közben, de nem tudom a kosár tartalmát törölni.

A kosár tartalma csak termékenként törölhető. A kosár menüpontban a "kosár tartalma" listán szereplő termék melletti X gombbal (törlés) törölhető a termék, a kosár frissítése gombbal kell véglegesíteni.

Hol találom a termékek pontos összetevőit?

A termékek leírásánál a tájékoztató fül mellett található a részletek fül, melyen minden fontos információ megtalálható. Itt minden terméknél megtalálod a pontos adagolást, hatóanyag tartalmat és az összetevők pontos listáját is.

Hol találom meg, hogy vegán-e a kiválasztott termék?

Számunkra is fontos, hogy amelyik terméknél csak lehetséges, állati eredetű anyagoktól mentes összetevőket használjunk. Ezeknél a termékeknél, a termék címkéjén a "100% vegán" felirat szerepel. Ha esetleg a termékfotón ezt nem találod, kérjük érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.

Ha van valamilyen ellenjavallat egy termék szedésénél, azt megtalálom a honlapon?

A címkéken szereplő figyelmeztetéseket a termék leírásának végén is megtalálod, "A termék szedésével kapcsolatos figyelmeztetések" bekezdésben. Ha nincs is külön kiemelve ilyen és szedsz valamilyen gyógyszert, vagy bármilyen kezelés alatt álló egészségügyi problémád van, kérünk, hogy mindenképpen konzultálj a kezelőorvosoddal, mielőtt új készítmény szedésébe kezdenél!

Nem tudom letölteni az e-könyveket, mit csináljak?

Az ingyenes tanulmányokat weboldalunkon e-mail címed és keresztneved megadásával töltheted le. Szakembereink külön figyelmet szenteltek arra, hogy minden internetes böngészőből, bárki számára letölthető legyen a tanulmány. Előfordulhat, hogy rosszul írtad be az e-mail címet, kérjük, erre figyelj oda! Ha valamilyen oknál fogva mégsem működik a letöltés, úgy azt valamilyen ismeretlen eredetű probléma okozhatja. Ebben az esetben kérjük jelezd ezt nekünk (hello@netamin.hu), és elküldjük a tanulmányt elektronikusan, vagy akár postai úton nyomtatásban!

Mégsem kérem a terméket, szeretném visszakapni a pénzem, mit csináljak?

Bontatlan termékre a számlázási naptól számított 30 napon belül, könyvekre 14 napon belül érvényesíthető pénz-visszafizetési garancia. A bontatlan terméket kérjük, hogy postázd el a címünkre és mellékelj egy levelet rendelési számmal és egy rövid indoklással, hogy miért küldöd vissza. Erre adminisztrációs okokból van szükségünk. Ilyen esetben a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni! Amint a csomag beérkezett, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot a visszafizetés módjáról.

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e.!Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +361 203 0039-es vagy a +3670 601 9999 telefonszámok egyikén, vagy e-mailben a hello@netamin.hu címen! A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.

Milyen csomagolásban érkeznek a megrendelt termékek?

Környezetvédelmi törekvéseink fontos eleme a környezetbarát csomagolás. A kiszállítással rendelt termékeket újrahasznosítható papír kartondobozokba tesszük, amiket 100% biológiailag lebomló térkitöltő habbal bélelünk ki. A térkitöltő hab védi a termékeket a szállítás közbeni sérüléstől, az üres helyeket kitöltve elnyeli a rázkódásokat, ütődéseket. 100%-ban kukorica- és burgonyakeményítőből kinyert szénhidrátból és polimerből készül. Mivel maradéktalanul lebomlik, használat után komposztálható vagy egyszerűen kidobható anélkül, hogy ezzel a környezetet károsítanánk. Emellett a dobozban találod még a vásárlásról készült számlát is, amit újrahasznosított papírra nyomtatunk!

Partnerünk a Táplálkozás-Beállítás™ szakmai csapata Endometriózis Magyarország a Női Egészségért Alapítványtól

Jognyilatkozat

A babalesz.hu oldalon található termékek minden esetben a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő készítmények, melyek élettani hatással rendelkeznek, de nem minősülnek a 2005. évi XCV. Tv szerint gyógyszernek, betegség gyógyítására, megelőzésére nem alkalmazhatóak és nem alkalmasak. Az emberi szervezetre gyakorolt kedvező hatás szintén nem azonosítható a gyógyhatással. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán lévő, illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót! Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére, sem megelőzésére. Az étrend-kiegészítő szedése nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Használatuk nem helyettesíti a gyógykezelést, illetve a szakszerű orvosi ellátást. Az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl. A termékek kisgyermekektől elzárva tartandóak. Az oldalon szereplő információk nem a babalesz.hu állításai, hanem EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) által elfogadott, és az egyes termékekben felhasznált összetevőkről a tudományos, lektorált (peer reviewed) szakirodalomban elérhető, általánosan elfogadott tudományos megállapítások, mérési eredmények, illetve egészségre vonatkozó állítások.

Babalesz Facebook oldal Babalesz Pinterest oldal Babalesz Youtube csatorna